Tässä kunnossa auto oli saapuessaan nykyiselle omistajalleen. Vähän kaipaisi vahaa pintaan!
Yllä pari mainoskuvaa Pontiacista -60 luvulta. (Art Fitzpatric/Van Kaufman)
GTO oli alunperin tehtaalta lähtiessään punainen..
Toinen lakkauskerta välihionnan jälkeen. Nyt alkaa olemaan sopivasti syvyyttä ja täyteläisyyttä pinnassa. Muutaman pienen roskan pois hionta ja korin takaosa on valmis..
Suojat purettuna toisen lakkauksen jälkeen. Välihionta tehtiin karkeudella P800 kuivana ja koneellisesti.
Kori ensimmäisessä lakassa, sitten välihiontaa ja lisää lakkaa niskaan! Sen jälkeen irto-osien kimppuun ja niille sama käsittely..
Kopan pintamaalauksen vuoro oli Tammikuun viimeisenä viikonloppuna kuluvaa vuotta. Fiilis on hieno kun pääsee vetämään pintaa pitkään hierottujen pohjien päälle.. Siihen ei ikinä kyllästy 🙂 Glasuritin lakoissa on kiilto kohdillaan!
Kori suojattuna pintamaalia varten.
Värimassa sekoitettuna, Glasuritin vesiohenteisesta 90-linjasta.
Tästä lähdettiin liikkeelle keväällä 2015, keula ei vielä paljasta pohjatöiden laajuutta, konepelti on uusi.
Takalokasuojan suoraksi hiontaa. Hionnassa käytettiin apuna kontrolliväriä, mikä näkyy kuvassa mustana. Kontrolliväri helpottaa hiontatyötä paljastaen korkeat/matalat kohdat hiottavasta pinnasta ja hiontatyön etenemisen seuraaminen on helppoa.
Tämä kuva paljastaa jo enemmän kuinka paljon pohjia oli tehtävänä. Etu- ja takalokasuojat sekä ovet piti käytännössä ylikitata, suoran ja virheettömän lopputuloksen saavuttamiseksi.
GTO hiomavärissä ja valohoidossa kesällä 2015!
Ensimmäinen asiakastyö uudessa toimitilassa Joulukuussa 2015.
Hieno on.
Kiitoksia 🙂